|
Zapłata za towar |
Formy zapłaty |
- Wszystkie ceny opublikowane na witrynie są cenami netto do których należy
doliczyc podatek VAT (23%).
- Płatność za towar może zostać zrealizowana wyłącznie w polskich złotych.
- Płatność za towar ma miejsce w formie przedpłaty na konto firmowe na podstawie
potwierdzenia zamówienia lub faktury pro-forma. Dopuszczalna jest również
płatność gotówkowa przy odbiorze towaru lub płatność "za pobraniem".
- W przypadku wybrania przez Klienta - w zamówieniu złożonym w formie
elektronicznej - formy płatności "za pobraniem" (tj. przy odbiorze towaru),
wymagane jest telefoniczne (lub faksowe - gdy wartość zamówienia jest wysoka)
potwierdzenie zamówienia przez Klienta. W przypadku gdy wartość zamówienia jest
wysoka, firma może odmówić realizacji zamówienia "za pobraniem" i zażądać
przedpłaty całości kwoty zamówienia podwyższonej o koszty transportu na konto
bankowe. Wyjątkiem są jedynie zamówienia składane przez naszych stałych
Klientów.
- Odroczony termin płatności możemy zaoferować WYŁĄCZNIE naszym stałym klientom
związanym "umową o współpracy".
|
Płatność odroczona (kredyt kupiecki) |
Odroczona płatność (tzw. kredyt kupiecki) może zostać
zaoferowana WYŁĄCZNIE naszym STAŁYM Klientom kupującym sprzęt W CELU DALSZEJ ODSPRZEDAŻY.
Odroczona płatność jest przyznawana na wyraźną prośbę, uzasadnioną wysokim poziomem obrotów z naszą
firmą oraz dokonywaniem regularnych zakupów po długim okresie wzajemnej
współpracy. Płatność odroczona ma miejsce WYŁĄCZNIE na podstawie umowy o
współpracy wraz z załącznikami - treść wymaganych dokumentów jest dostępna na naszych
stronach internetowych pod następującym adresem:
Dokumenty Kredytu Kupieckiego
Oprócz złożenia podpisanej umowy o współpracy Klient zobowiązany jest również do podpisania i złożenia w naszej firmie następujących załączników:
- Informacji o firmie Klienta
- Wniosku o kredyt kupiecki
- Upoważnienia do wystawiania faktur VAT bez podpisu odbiorcy
- Aktualnych dokumentów rejestrowych firmy (aktualny wyciąg z rejestru KRS, aktualny wpis do rejestru działalności gospodarczej)
- Kopii dokumentów o nadaniu numerów NIP i REGON
- Aktualnego zaświadczenia o niezaleganiu z opłatami na rzecz Urzędu Skarbowego
- Aktualnego zaświadczenia o niezaleganiu z opłatami na rzecz ZUS lub kopii ostatniej płatności na rzecz ZUS.
Na podstawie złożonych dokumentów Klientowi przydzielany jest limit maksymalnej kwoty
kredytu kupieckiego oraz limit czasu kredytu kupieckiego dla pojedynczej faktury zakupu.
W przypadku gdy termin płatności ustalony na dowolnej z faktur zakupu zostanie przekroczony,
umowa o współpracy może zostać wypowiedziana, Klientowi mogą zostać naliczone karne odsetki
a następnie zostać podjęte działania w celu skutecznej windykacji przeterminowanego zadłużenia.
|
|
|
|