Inter Projekt - sieci bezprzewodowe, kablowe i optyczne English   Italian   German
telefonDZIAŁ HANDLOWY (32) 3022 910, (32) 3022 920

Produktów: 0

 
Sprzęt sieci bezprzewodowych,
kablowych i optycznych, multimedia, audio
      Kontakt    O nas    Zasady sprzedaży    Szkolenia     Download    Reklamacje      Plan połączenia spółek    
Ubiquiti Networks
MikroTik - Sprzęt
TP-Link Netis Tenda
Switche Ethernet
Kable i konektory
Anteny i uchwyty
Obudowy i szafy RACK
Zasilanie
RF Elements
Multimedia, VoIP, NAS
Urządzenia WiFi SOHO
Cambium Networks

Informuj mnie
o nowościach i promocjach
 

Producenci

Zasady sprzedaży w firmie Advatus Sp. z o.o.

Wszystkim naszym Klientom zarówno indywidualnym jak i firmom proponujemy skorzystanie z systemu Sklepu onLine. Zamówienia poprzez system onLine są realizowane szybciej i sprawniej. Poprzez system onLine można zamówić większość z oferowanych przez nas urządzeń w poniższych grupach towarowych. Wyjątkiem są produkty wymagające potwierdzania dostępności, produkty wycenione w USD (ryzyko kursowe) oraz produkty złożone, konfigurowane w sposób uwzględniający szczegółowe potrzeby Klientów - w takich przypadkach prosimy o posłużenie się np. naszym formularzem zapytania ofertowego.  Rejestracja w systemie ma miejsce w trakcie składania pierwszego zamówienia. Upusty przysługujące naszym stałym klientom są uwzględniane podczas potwierdzania zamówienia przez naszą firmę. Zapraszamy.


Zamówienia

Pilne zamówienia - do wysyłki w dniu bieżącym - przyjmujemy WYŁĄCZNIE do godziny 14:00. Zamówienia na oferowany przez nas sprzęt można składać zarówno w formie tradycyjnej czyli listownie oraz faxem jak i poprzez Internet: za pośrednictwem naszego systemu zakupów onLine, poczty email oraz w przypadku złożonych produktów - za pomocą formularza zapytania ofertowego. Więcej...


Zapłata za towar

Wszystkie ceny opublikowane na witrynie są cenami netto, do których należy doliczyc podatek VAT (23%). Dopuszczamy płatność jedynie w polskich złotych - w formie przedpłaty na nasze konto bankowe lub zapłaty przy odbiorze towaru ("za pobraniem" lub przy odbiorze bezpośrednio w naszej firmie). W przypadku formy płatności "za pobraniem" przed wysłaniem towaru wymagane jest potwierdzanie zamówienia przez Klienta. Więcej...


Transport

Towar wysyłamy do Klienta z pomocą firmy kurierskiej (DHL, DPD, UPS), pocztą lub kurierem Klienta na koszt Klienta. W przypadku zamówień składanych w systemie onLine koszty transportu obliczane są zazwyczaj w sposób zryczałtowany w oparciu o tabelę kosztów transportu. Q przypadku gdyby faktyczne koszty transportu znacząco odbiegały od zryczałtowanych - rezerwujemy sobie prawo obciążenia Klienta kosztami faktycznie poniesionymi. Umożliwiamy również odbiór własny zakupionego towaru bezpośrednio w naszej firmie. Więcej...


Gwarancja

Naszym Klientom przysługuje prawo gwarancji towaru zakupionego w naszej firmie. W przypadku odsprzedaży towaru jego reklamacja może mieć miejsce tylko z pośrednictwem pierwszego - bezpośredniego nabywcy. Sprzedawany przez nas sprzęt jest opatrywany naszymi nalepkami gwarancyjnymi (stickerami) zabezpieczającymi przed nieautoryzowanymi modyfikacjami sprzętu oraz jednoznacznie określającymi jego pochodzenie. Uwaga: uszkodzenie albo zerwanie (całkowite lub częściowe) nalepek gwarancyjnych jest równoznaczne z utratą prawa do gwarancji zakupionego sprzętu. Warunki gwarancji i jej czas trwania określa wyłącznie karta gwarancyjna wysyłana wraz z towarem. Więcej...


Reklamacje uszkodzeń powstałych w trakcie transportu

Firma Advatus Sp. z o.o. NIE ODPOWIADA za uszkodzenia mechaniczne sprzętu powstałe w trakcie transportu paczek firmą kurierską (DHL, GLS i inne) lub Pocztą Polską. Reklamacje takich uszkodzeń należy składać bezpośrednio w firmie kurierskiej lub urzędzie pocztowym. W każdym przypadku staramy się pomóc naszym Klientom, których sprzęt został uszkodzony w trakcie transportu. Prosimy o bezzwłoczny kontakt z nami (telefon, email) - angażujemy się bezpośrednio w proces reklamacyjny. Jednak proszę W ŻADNYM RAZIE NIE ODSYŁAĆ NAM USZKODZONEGO SPRZĘTU - uszkodzenie musi być zgłaszane w siedzibie odbiorcy paczki, najlepiej bezpośrednio kurierowi przy jej odbiorze. W innych przypadkach firmy kurierskie Z ZASADY NIE UZNAJĄ reklamacji uszkodzeń powstałych w trakcie transportu. Jeżeli zastosują się Państwo do naszych wskazówek to z naszego doświadczenia wynika, że prawdopodobieństwo uznania przez przewoźnika prawidłowo zgłoszonej reklamacji jest bliskie 100%. Więcej...


Reklamacje, wymiany, zwroty oraz wypożyczenia

Zanim jakikolwiek zakupiony u nas towar zostanie przesłany do naszej firmy konieczny jest uprzedni kontakt z nami w celu uzyskania autoryzacji wysyłki towaru do nas. Uwaga: przesyłki nie zamówione oraz przesyłki, które nie uzyskały naszej autoryzacji nie będą przez nas przyjmowane. Prosimy dokładne o zapoznanie się z naszą procedurą określajacą formę realizacji reklamacji, wymian, zwrotów oraz wypożyczeń. Więcej...


Pomoc techniczna

W okresie gwarancji naszym klientom zapewniamy nieodpłatne wsparcie techniczne (telefon, email) w zakresie typowej konfiguracji i eksploatacji zakupionych urządzeń. Odpłatnie - oferujemy również wsparcie po okresie gwarancji oraz poszerzone wsparcie gwarancyjne, którego zakres jest uzgadniany bezpośrednio z Klientem przy zakupie towaru.


Polityka ochrony prywatności

Polityka Ochrony Prywatności jest zbiorem zasad zgodnie z którymi przetwarzane są Państwa dane osobowe. Poniżej przedstawiamy Państwa podstawowe prawa i pojęcia związane z przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych. Więcej...


Polityka Cookies

Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika sklepu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych sklepu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Więcej...

Dane fimry

ADVATUS Spółka z o.o.
ul. Leona Wyczółkowskiego 10
44-109 Gliwice
NIP: PL6312608252
Regon: 241490977
KRS: 0000351383

Zamówienia
Zapłata za towar
Leasing
Gwarancja
Karta gwarancyjna
Transport
Reklamacje
Formularz RMA
Pomoc techniczna
Naprawa sprzętu
Wymiany MikroTik
Polityka prywatności
Pliki cookies


----------------------- --------------- ----------------------- ------------------ --------------- ------------------ ------- - - - ------------------ ----------------------------- - ----------------- ------------------- ------------------------- ---------------------- -------------- ------------- --------- ------------- ------------------- ----------------- -------------- ----------------------- --------------- ----------------------- ------------------ --------------- ------------------ ------- - - - ------------------ ----------------------------- - ----------------- ------------------- ------------------------- ---------------------- -------------- ------------- --------- ------------- ------------------- ----------------- --------------

Advatus Sp. Z O.O.  Copyright © 2023  :: 5475722 odsłon

RSS | Informacja o cookies