Zasady sprzedaży w firmie Advatus Sp. z o.o.
Wszystkim naszym Klientom zarówno indywidualnym jak i firmom proponujemy skorzystanie z systemu Sklepu onLine.
Zamówienia poprzez system onLine są realizowane szybciej i sprawniej. Poprzez system onLine można zamówić większość
z oferowanych przez nas urządzeń w poniższych grupach towarowych.
Wyjątkiem są produkty wymagające potwierdzania dostępności, produkty wycenione w USD (ryzyko kursowe) oraz produkty
złożone, konfigurowane w sposób uwzględniający szczegółowe potrzeby Klientów - w takich przypadkach prosimy o posłużenie się
np. naszym formularzem zapytania ofertowego.
Rejestracja w systemie ma miejsce w trakcie składania pierwszego zamówienia. Upusty przysługujące naszym stałym klientom są
uwzględniane podczas potwierdzania zamówienia przez naszą firmę. Zapraszamy.
Zamówienia
Pilne zamówienia - do wysyłki w dniu bieżącym - przyjmujemy
WYŁĄCZNIE do godziny 14:00. Zamówienia na oferowany przez nas sprzęt
można składać zarówno w formie tradycyjnej czyli listownie oraz faxem jak i
poprzez Internet: za pośrednictwem naszego systemu zakupów onLine, poczty
email oraz w przypadku złożonych produktów - za pomocą
formularza zapytania ofertowego. Więcej...
Zapłata za towar
Wszystkie ceny opublikowane na witrynie są cenami netto, do których należy
doliczyc podatek VAT (23%). Dopuszczamy płatność jedynie w polskich złotych - w
formie przedpłaty na nasze konto bankowe lub zapłaty przy odbiorze towaru ("za
pobraniem" lub przy odbiorze bezpośrednio w naszej firmie). W przypadku formy
płatności "za pobraniem" przed wysłaniem towaru wymagane jest potwierdzanie
zamówienia przez Klienta. Więcej...
Transport
Towar wysyłamy do Klienta z pomocą firmy kurierskiej (DHL, DPD, UPS),
pocztą lub kurierem Klienta na koszt Klienta. W przypadku zamówień
składanych w systemie onLine koszty transportu obliczane są zazwyczaj w sposób
zryczałtowany w oparciu o
tabelę kosztów transportu. Q przypadku gdyby faktyczne koszty transportu
znacząco odbiegały od zryczałtowanych - rezerwujemy sobie prawo obciążenia
Klienta kosztami faktycznie poniesionymi. Umożliwiamy również odbiór własny
zakupionego towaru bezpośrednio w naszej firmie.
Więcej...
Gwarancja
Naszym Klientom przysługuje prawo gwarancji towaru zakupionego
w naszej firmie. W przypadku odsprzedaży towaru jego reklamacja może
mieć miejsce tylko z pośrednictwem pierwszego - bezpośredniego nabywcy.
Sprzedawany przez nas sprzęt jest opatrywany naszymi nalepkami gwarancyjnymi
(stickerami) zabezpieczającymi przed nieautoryzowanymi modyfikacjami sprzętu
oraz jednoznacznie określającymi jego pochodzenie. Uwaga: uszkodzenie albo
zerwanie (całkowite lub częściowe) nalepek gwarancyjnych jest równoznaczne z
utratą prawa do gwarancji zakupionego sprzętu. Warunki gwarancji i jej
czas trwania określa wyłącznie karta gwarancyjna wysyłana wraz z
towarem.
Więcej...
Reklamacje uszkodzeń powstałych w trakcie transportu
Firma Advatus Sp. z o.o. NIE ODPOWIADA za uszkodzenia
mechaniczne sprzętu powstałe w trakcie transportu paczek firmą kurierską
(DHL, GLS i inne) lub Pocztą Polską. Reklamacje takich uszkodzeń należy składać
bezpośrednio w firmie kurierskiej lub urzędzie pocztowym. W każdym przypadku
staramy się pomóc naszym Klientom, których sprzęt został uszkodzony w trakcie
transportu. Prosimy o bezzwłoczny kontakt z nami (telefon, email) - angażujemy
się bezpośrednio w proces reklamacyjny. Jednak proszę W ŻADNYM RAZIE NIE
ODSYŁAĆ NAM USZKODZONEGO SPRZĘTU - uszkodzenie musi być zgłaszane w siedzibie
odbiorcy paczki, najlepiej bezpośrednio kurierowi przy jej odbiorze. W
innych przypadkach firmy kurierskie Z ZASADY NIE UZNAJĄ reklamacji uszkodzeń
powstałych w trakcie transportu. Jeżeli zastosują się Państwo do naszych
wskazówek to z naszego doświadczenia wynika, że prawdopodobieństwo uznania
przez przewoźnika prawidłowo zgłoszonej reklamacji jest bliskie 100%.
Więcej...
Reklamacje, wymiany, zwroty oraz wypożyczenia
Zanim jakikolwiek zakupiony u nas towar zostanie przesłany do
naszej firmy konieczny jest uprzedni kontakt z nami w celu uzyskania
autoryzacji wysyłki towaru do nas. Uwaga: przesyłki nie zamówione oraz
przesyłki, które nie uzyskały naszej autoryzacji nie będą przez nas
przyjmowane. Prosimy dokładne o zapoznanie się z naszą procedurą
określajacą formę realizacji reklamacji, wymian, zwrotów oraz wypożyczeń.
Więcej...
Pomoc techniczna
W okresie gwarancji naszym klientom zapewniamy nieodpłatne
wsparcie techniczne (telefon, email) w zakresie typowej konfiguracji i
eksploatacji zakupionych urządzeń. Odpłatnie - oferujemy również wsparcie po
okresie gwarancji oraz poszerzone wsparcie gwarancyjne, którego zakres jest
uzgadniany bezpośrednio z Klientem przy zakupie towaru.
Polityka ochrony prywatności
Polityka Ochrony Prywatności jest zbiorem zasad zgodnie z którymi przetwarzane są Państwa dane osobowe.
Poniżej przedstawiamy Państwa podstawowe prawa i pojęcia związane z przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych.
Więcej...
Polityka Cookies
Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe,
które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika sklepu i przeznaczone są do korzystania ze stron
internetowych sklepu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas
przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Więcej...
Dane fimry
ADVATUS Spółka z o.o.
ul. Leona Wyczółkowskiego 10
44-109 Gliwice
NIP: PL6312608252
Regon: 241490977
KRS: 0000351383